«اصلاح طلب» یا «افساد طلب» مسئله این است!
جریان سیاسی موسوم به «اصلاح طلب» پس از انقلاب اسلامی، عملا
راهی بر خلاف آرمان های انقلاب را پیش گرفته است، راهی که در
حقیقت زمینه کودتا را فراهم می کند.
* تئوری هایی برای استحاله اسلام سیاسی و جدایی دین از سیاست
الف) برانگیختن اولویتهای نه چندان ملی بهعنوان اولویتهای ملی:
ب) اساس هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران اصلاحات است
و فریضه بودن آن
ج) اصلاحطلبی جدید مطالبهٔ آمریکا برای براندازی و فروپاشی از درون
نظام اسلامی ایران
د) نداشتن تعریفی دقیق از اصلاحات
بخشی از پیام حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت آیت الله صدوقی
انا لله وانا الیه راجعون طبع یک انقلاب فداکاری است . لازمه یک انقلاب شهادت و مهیا بودن
برای شهادت است . صدوقی عزیز رضوان الله علیه شهید بزرگی که در تمام صحنه های
انقلاب حضور داشت و یار و مددکار گرفتاران و مستمندان بود و وقت عزیزش صرف در راه
پیروزی اسلام و رفع مشکلات انقلاب می شد وبرای خدمت به خلق و انقلاب سر از پا
نمی شناخت. اینجانب دوستی عزیز که بیش از ۳۰ سال با او آشنا و روحیات عظیمش
را از نزدیک درک کردم از دست دادم و اسلام خدمتگزاری متعهد و ایران فقیهی فداکار
و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد و در ازاء آن به هدف نهائی که آمال این
شهیدان است نزدیک شد. من به پیشگاه مقدس بقیة الله الاعظم روحی فداه و ملت عزیز
و اسلام عزیزتر تبریک و تسلیت عرض می کنم.
«مروه شربینی»، شهیده حجاب
مراسم یادبود شهیده حجاب: مروه شربینی در شهر درسدن آلمان
روز سوم ماه رمضان امسال، مقارن با سالروز حادثهای بزرگ
و متاثر کننده است، حادثهای که غرور مسلمانان عالم را
جریحهدار کرد و سندی برای مظلومیت مسلمانان در دنیای
بیرحم و نژاد پرستانه غرب شد. شهادت «مروه شربینی»
، شهیده حجاب آن حادثه تلخ است. زنی که همچون الگوی
خویش، حضرت زهرا (س) زندگی کرد و به تأسی از او در
حالی که باردار بود، در اوج ناجوانمردی، در پیش چشم
همسر و فرزندش به شهادت رسید.
رونمایی از سردیس مروه شربینی در تهران
روزه با طعم شکنجه و آزار/ مزه غذای سرد و آب گرم افطار، بعد از 25 سال
دهم تیرماه ۱۳۶۵ در تاریخ کشور ما روزی فراموش نشدنی است
چراکه با تاکیدات امام خمینی (ره) شهر مهران آزاد شد و ایشان
در این خصوص فرمودند: مهران را هم خدا آزاد کرد و جمله معروف
“مهران آزاد شد قلب امام شاد شد” در همه جا طنین انداز شد.
مردم مهران مانند دیگر استانهای مرزی درگیر جنگ، در برابر تجاوزات
رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و خونهای بسیار دادند. رشادتهای
رزمندگان اسلام و مردم غیور منطقه در این خطه خون رنگ از استان ایلام
هیچگاه از یاد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد رفت.
زنده یاد آیت الله حیدری نخستین مجتهدی بود كه در ساعات آغازین جنگ
با حضور در منطقه مرزی مهران، فرمان تشكیل خط پدافند را صادر
و با فراخوانی مردم، بسیج مردمی را پایه گذاری كرد. ایشان همواره
به همراه مردم به جبهه ها می رفت و در عملیات فتح میمك كه با
هماهنگی ارتش و نیروهای عشایر ایلام صورت گرفت وی فرماندهی
عملیات را بر عهده داشت.
روز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میكروبی
8 تیر ماه سالروز بمباران شیمیائی سردشت
روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی نام دارد.
انواع سلاحهای شیمیایی در جهان
افشای کمک بزرگ آمریکا به صدام در حملات
شیمیایی علیه ایران توسط سیا!
دونالد رامسفلد"، وزیر دفاع وقت دولت آمریکا
در حال دیدار با صدام رییس جمهور معدوم عراق
لیست شركتهای غربی تجهیز كننده رژیم صدام
به تجهیزات و سلاحهای شیمیایی
1- شركتهای آلمانی-2- شركتهای هلندی-3- شركتهای فرانسوی
4- شركتهای انگلیسی-5- شركتهای بلژیكی-6- شركتهای سوییسی
7- شركتهای فنلاندی-8- شركتهای سوئدی-9- شركتهای آمریكایی
10- شركتهای اسپانیایی
اولین باری كه ارتش عراق از سلاح شیمیایی در جنگ
استفاده كرد مربوط به 27 مهرماه 1359 در منطقه جنوب
(استان خوزستان) است. در این سال عراق چهار بار از
سلاح شیمیایی از نوع تاول زا (گاز خردل) استفاده كرده
كه 1 مصدوم و 20 شهید به دنبال داشت.
اسوه صبر ومقاومت جانبازان شیمیائی
در سال 1365عراق در مناطق شلمچه، سردشت، خوزستان،
بصره، كردستان، دیاله و ایلام 43 بار از سلاح شیمیایی
استفاده كرد كه 9440 مصدوم 442 شهید حاصل
این حملات وحشیانه بود.
8تیر ماه سالروز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میكروبی
نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمانشاه
حضرت آیت الله علماء:
رسالت اصلی مبلغان در شرایط کنونی تقویت ایمان مردم است
نامه خصوصی شهید مظلوم آیتالله بهشتی به امام خمینی(ره)
دوگانگی موجود میان مدیران کشور بیش از آن که جنبه شخصی داشته باشد،
به اختلاف دو بینش مربوط میشود. یک بینش معتقد و ملتزم به فقاهت و اجتهاد،
اجتهادی که در عین زنده بودن و پویا بودن، باید سخت ملتزم به وحی و تعهد در
برابر کتاب و سنت باشد، بینش دیگر در پی اندیشه ها و برداشتهای بینابین، که
نه بهکلی از وحی بریده است و نه آنچنان که باید و شاید در برابر آن متعهد و پایبند،
و گفته ها و نوشته ها و کرده ها بر این موضوع بینابین گواه.
بینش اول به نظام و شیوهای برای زندگی امت ما معتقد است که در عین گشودن
راه بهسوی همه نوع پیشرفت و ترقی، مانع حل شدن مسلمانها در دستاوردهای
شرق یا غرب باشد و آنان را بر فرهنگ و نظام و ارزش اصیل و مستقل اسلام استوار
دارد. بینش دیگر با حفظ نام اسلام و بخشی از ارزشهای آن، جامعه را به راهی
می کشاند که خود به خود درها را بهروی ارزشهای بیگانه از اسلام و بلکه ضداسلام میگشاید.